ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟΙ ΣΟΥ ΣΤΟΧΟΙ;

Διατροφικοί στόχοι…πολύ διαφορετικοί για τον καθένα! Υγιεινή διατροφή, περισσότερα φρούτα ή λαχανικά, περισσότερο νερό, λιγότερο junk food..είναι μάλλον από τους πιο συχνούς διατροφικούς στόχους που συναντάμε. Πόσο όμως αυτοί οι στόχοι είναι πραγματικοί;

Έχεις αναρωτηθεί γιατί βάζεις αυτούς τους στόχους; Με βάση ποια επιρροή έχεις θέσει αυτούς τους στόχους για τον εαυτό σου; Ξέρεις πως μπορείς να τους πετύχεις;

Λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να απαντήσουν με σαφήνεια και σιγουριά τις παραπάνω ερωτήσεις.

Η θέσπιση διατροφικών στόχων αποτελεί μοναδική πρόκληση για τον διαιτολόγο και τον διαιτώμενο και απαιτεί αμοιβαία εμπιστοσύνη και συνεργασία.

Όποιος εμβαθύνει λίγο παραπάνω σε αυτούς, βλέπει πεντακάθαρα την μοναδική επιρροή για τους διατροφικούς στόχους, το μυαλό! Κανένας άλλος πέρα από αυτό δεν ελέγχει καλύτερα την θέληση σου πέρα από το μυαλό! Η νοοτροπία και η ψυχολογία του ατόμου είναι οι παράγοντες προόδου ή μπλοκαρίσματος και στα διατροφικά θέματα.

Έτσι, δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος μυαλού-θέλησης-στόχων που επαναλαμβάνεται μέχρι να αποφασίσεις να αλλάξεις κάτι μικρό προς κάτι μεγαλύτερο. Βάζοντας τον στόχο της υγιεινής διατροφής, βάλε μικρότερους επιμέρους στόχους που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις τον μεγαλύτερο. Για παράδειγμα, πιες σήμερα λίγο περισσότερο νερό, φάε λίγο παραπάνω σαλάτα, σκέψου το επόμενο γεύμα σου.

Αναρωτήσου τι είναι αυτό που κρατάει το μυαλό σου πίσω από το να υιοθετήσεις πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες και απευθύνσου μόνο σε πιστοποιημένο διαιτολόγο να σε κατευθύνει να τους πετύχεις!

Θέσε μικρούς καθημερινούς στόχους μόνο για σένα!